onsdag den 27. februar 2008

Nyt monstrum

Lige nu kunne jeg godt bruge at vi ikke boede så langt fra min faste computerhaj, for jeg har købt ny printer/scanner/kopimaskine og det eneste jeg indtil videre har fået afprøvet er at kopiere, da jeg ikke har mod på at installere. Godtnok mangler jeg også et USB kabel som passer både i printer og pc´er, men det må fremskaffes og så kan det være at det kan ordnes pr. telefon, hvis jeg ikke kan lokke ham herned i den nærmeste fremtid.




Lektierne for i dag er på plads og jeg er nu snart klar til 1. afsnit af Desperat Housewives. Det glæder jeg mig til at skal se og bare slappe af og koble hovedet fra efter en lang dag på skolebænken. Dagen i dag er gået godt og jeg synes det hele begynder at falde mere til ro og finde sin plads og det er jo dejligt at sidde med en god fornemmelse.

Jeg glæder mig til at vi for alvor kommer i gang, men selvfølgelig er det også rart med en blid start uden for meget læsning her i den første uge.

Fredag skal vi på ryste sammen tur ud i det blå, men da de lover regn og blæst er der ikke ligefrem nogen af os der er super entusiastiske ved tanken.

3 kommentarer:

Mie sagde ...

Hej Heidi
Er du ikke bare ved at gå ud af dit gode skind over ikke at kunne få gang i den skide printer. Dr. Data arbejder og stresser rundt - men jeg tror, han ringer i morgen - indtil da er jeg lige blevet belært om at det ikke er USB mellem printer og PC du har brug for men mellem printer og router - det lyder halv-russisk for mig..... men se om du ikke kan fange ham.......
Jeg arbejder hjemme i morgen - måske skal vi lige snakkes ved
Knus

Mie sagde ...

Skal vi ikke snart have en opdatering - må vi se sutskoene, kagerne og sagerne :-) Klar til en ny uge ?
Knus

Mie sagde ...

HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO