tirsdag den 12. februar 2008

Flere bolde i luften

En dag i familiens skød fyldt med mange bolde i luften. En tur til byen med det eneste formål at indkøbe et nyt penalhus, gik som det som regel går når jeg er med min svigerinde på tur. Inden jeg fik set mig om var der både købt penalhus og skoletaske i matchende røde farve, samt en fiks lille taske netop til de her byture, hvor det tit ender med, at dankortet bliver kørt igennem på et lidt højere beløb end først antaget.

Hjemme igen med posen fyldt med sukker og andet godt skulle der bages kager. Den nye blog skulle have en tjekket forside så der blev bagt og pyntet og anrettet på alle mulige måder, indtil der viste sig et godt resultat. Nu venter børnene bare på at det bliver kaffetid, så det også må smage på de efterhånden så kendte chokolade muffins med pink og lyserødt glasur. Opskriften har jeg som så mange andre af mine ynglingsopskrifter fra en rigtig god veninde.


Nu går turen snart til Bovbjerg for at indkøbe garn til et allerede påbegyndt prinsessetæppe, som jeg ellers havde svoret efter tæppe nummer 2 at jeg aldrig skulle lave igen, men min veninde bekendtgjorde, at de nu ventede en lille pige til sommer og så var der jo ikke rigtig nogen vej udenom.




Sideløbende arbejder jeg i øjeblikket på at gøre den første trøje jeg nogensinde har lavet til mig selv færdig. Det vil sige, min svigerinde sidder og arbejder med den alt imens jeg prøver at finde rundt i denne nye verden af cyberspace.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Pengene skal bruges - ellers brænder de huller i lommerne. Mon ikke også turen til Bovbjerg bød på garn til et par varme futter ?
Knus Mie