mandag den 11. februar 2008

Vistas vide verden

Første dag i cyberspace. En verden jeg aldrig havde regnet med at jeg skulle rode mig ud i, men med en ny computer i hus åbner sig en helt ny verden, det vil i hvert fald sige hvis Doktor Data kan få det forbistrede Windows Vista op at køre. Jeg glæder mig til at komme i gang med at bruge den til andet end at surfe på nettet og skal snarest have oprettet diverse mapper så jeg om 14 dage er klar til at starte som studerende igen. En uddannelse jeg har snakket om at påbegynde længe, så det er med lidt - og til tider lidt for mange - sommerfugle i maven, men også en masse gå på mod og energi, at jeg snart igen sidder på skolebænken og bare håber på. at et liv som 34 årig studerende kan forenes med et til tider hektisk familieliv. En dagligdag med en 4 årig med et enormt temperament og to større som hastigt nærmer sig puperteten på godt og ondt.
Vinterferien og lige skudt igang og de første par dage skal tilbringes i familiens skød med hygge og forhåbentlig en masse strik.

Ingen kommentarer: