torsdag den 14. februar 2008

En lille fræk slagterhund

Hjemme igen efter nogle dejlige feriedage med ren afslapning og hygge. Solskin fra en skyklar himmel og nabodrengen som er tilflytter fra noget koldere luftlag gik rundt udenfor i shorts og bar overkrop!
Tasker blev pakket ud og alt imens børnene hyggede sig med sidste nye dvd på loftet og boller fra fryseren, gik jeg på opdagelse på computeren for nu at finde ud at hvad den egentlig kunne. Der blev lagt billeder ind og der blev også lige skrevet en indholdsfortegnelse til en af de mapper jeg skal bruge på mit nye studie.
En aftale lavet med søs angående at hente storkøb hos slagteren skulle også lige nåes. Heldigt for Laban vores lille gravhund havde jeg husket at bestille et kødben til ham også, så nu hygger han sig på terassen og har sikkert ikke tænkt sig at komme ind lige foreløbig.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Et ben ? Er du sikker på at det ikke er et helt ko-kadaver, du har fået med til den ? Godt den ikke skal ud og køre efter den omgang:-)
Glæder mig til oksesteg næste gang, vi besøger jer :-) Tjek lige det røde sjal hos Lisette - det er fedt, synes jeg
Knus Mie