søndag den 24. februar 2008

Nye udfordringer venter

Så er det blevet søndag aften. Endnu en weekend er gået alt for stærkt og jeg sidder nu mere eller mindre smadret efter for lidt søvn og tænker på dagen i morgen.
Børnene er gået til ro efter at have set Sommer og der er nu stille i huset.
Tasken er pakket til i morgen med de sparsomme ting jeg regner med at få brug for sådan en første skoledag. Jeg har lidt sommerfugle i maven og glæder mig egenlig bare til de første 14 dage er overstået, så der er kommet en rytme ind i den nye hverdag og alt det nye ikke længere er så nyt mere.
Jeg er faktisk ikke ret god til nye ting. Det kræver overvindelse hver gang jeg skal igang med noget nyt. Jeg er nok lidt tryghedsnarkoman og hvis jeg ikke havde søde mennesker omkring mig til at fortælle mig at jeg godt kan og det bare er med at springe ud i det, sad jeg nok fast i den samme position og var en af de få der ville opnå 30 års jubilæum.

2 kommentarer:

Mie sagde ...

Go Heidi go Heidi - Kan du høre, jeg hepper - hepper på dig og på at du får en god første dag og kommer hjem med et hovede, der summer af nye informationer og nye ansigter.... glæder mig til at høre om det
Knus

Mie sagde ...

HALLO - skal vi ikke snart høre mere om udfordringer ? og hvad der ellers rører sig hos dig ?
Knus