onsdag den 13. februar 2008

Kæmpe sokker og en om´er

Sent i går aftes efter at have strikket i x antal timer på min strikketrøje fandt jeg ud af at jeg havde lavet så stor en fejl at det hele måtte pilles op igen. Øv øv øv. Heldigvis har jeg en frelsende engel når det kommer til hjælp til strikketøj, og sødeste Mie tog hurtigt over og brugte resten af aftenen på at pille op og reetablere min trøje. Men ikke nok med det, endte det med at der heller ikke var garn nok, så det kan være at den ender med at være en forbandet trøje og ikke en forbrydelses trøje.
Strikketøj skal der jo være gang i så nu er jeg godt i gang med at strikke kæmpe strømper som så skal valkes og forhåbentlig blive til gode og varme hjemmefutter, selvfølgelig i røde.

2 kommentarer:

Marianne Knorborg sagde ...

Kære Heidi.
Velkommen til blogland.
Din side ser meget appetitlig ud!:-) Får jo helt lyst til at bage!!!
Men ved du hvad? Linket til min blog virker ikke - det hedder blogspot.com!:-)
Hils Mie og pigerne fra mig!
KH-Marianne

Marianne Knorborg sagde ...

Hej igen!:-)
Det der rengøringsvanvid - kan det veksles med garn?!:-))
Her trænger nemlig til lidt knofedt, nu hvor mutter her ikke kan bruge højre arm!!!
Så du siger bare lige til, ikk'?
SMIL.....
Knus fra Marianne