torsdag den 21. februar 2008

Så kan skoletasken pakkes.

I dag kom mine bøger endelig. Det er en ordentlig stak, men det er rart at få dem i hænderne og komme til at snuse til det stof jeg skal beskæftige mig med de næste 18 måneder. Det ser spændende ud, og jeg glæder mig til at komme igang.

I morgen er sidste dag på arbejde og jeg bager på livet løs for at have noget med til mine kollegaer. Vi er også gået tør for hjemmelavede birkes og det kan godt give ballade om morgenen, så der er jo ikke andet for end at komme igang.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Det ser godt nok spændende ud - der er flere af bøgerne selv jeg godt gad læse lidt i - jeg kan godt forstå, du glæder dig til at komme igang. Måske du får kværnet dem i løbet af weekenden - hvad skal du så lave de næste mange måneder ?
Knus Mie