søndag den 17. februar 2008

Citronmåne og hjemmebag


Hvis jeg siger B&O Fjernsyn og citronmåne, så giver det ikke ligefrem nogen mening vel? Ikke desto mindre var det derfor vi i dag var samlet med 3 hold gode naboer til det store sønderjyske kaffebord.
Allerede fra morgenstunden blev min tro følgesvend af en røremaskine placeret på bordet og inden længe var dej til boller og banankage mixet sammen.
Det blev til en rigtig hyggelig eftermiddag. Vi er så heldige at have så gode naboer. Det er folk vi kan stole på kommer, hvis vi har brug for det og som er både sjove og nemme at være sammen med.
Jeg fik vasket mine kæmpe sokker i går aftes, men jeg tror nu de skal have en eksta tur i vaskemaskinen inden de er helt perfekte. Både Nana og Karl vil også gerne have et par, men begge ønsker blå, så de må se om de kan blive enige om ikke at vælge den samme farve, for det må det bestemt ikke være.

I morgen er det igen mandag og hverdagen lurer lige om hjørnet. Børnene er nu sendt i seng efter at vi har set Sommer på TV men så vidt jeg kan høre er der ikke helt blevet ro endnu. De sover alle sammen på vores hems og det hygger de sig som regel med, men ind imellem ender det med skrig og skrål og en tramper ned og sover på eget værelse. Søskende på godt og ondt.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Hvem kom med citronmåne ? og hvad så I på TV ? Dine sutsko ser ud til at have fået to forskellige størrelser - der er ikke andet at gøre end at forsøge med en gang "hård" vask mere. Din forbrydelsestrøje ligger nu klar i pose til dig.
Knus Mie