lørdag den 16. februar 2008

Så lykkedes det endelig.



Nanas værelse blev i dag gjort færdigt. Nips er blevet sorteret. Noget har igen fundet sin plads, imens andet har måttet ladet livet. Puha, hvor sådan nogle tøser er gode til at samle alt muligt sammen, som bestemt skal bruges til et eller andet formål senere i livet og absolut ikke må komme i skraldespanden. Derfor er det også nogle gange nemmere at rydde op når de ikke er hjemme, men nu er det pænt og jeg håber, at det i det mindste vil holde en uges tid. De små pynteting fra Oldemor har også fundet sin plads på hylden over skrivebordet og nullermændenes kronede dage er for en stund ophørt.


Lørdag aften venter rundt om hjørnet med Dirch Passer i fjernsynet, strikketøj og snoller. Det er lige til at holde til. Laban har fundet sin lidt forbudte plads i gæstesengen, men smutter nok med ind i stuen om lidt for at være i nærheden af vi andre.


Vinterferien er snart ved at være slut for alle andre en mig selv. Jeg skal først møde på arbejde igen på onsdag og har så tre dage tilbage inden jeg siger farvel til kære kollegaer og søde klienter og begiver mig videre i livet. Det bliver trist men jeg glæder mig også, og det er vel det vigtigste!!

Ingen kommentarer: