tirsdag den 4. marts 2008

Så meget man ikke forstår

Jeg skulle egentlig læse på naturfag til i morgen, men efter at have læst x antal sider og endnu ikke forstået et klap af, hvad de skriver, har jeg lagt den lidt på hylden. Isotoper, neutroner, protoner og det periodiske system er ikke noget der får mange klokker til at ringe og jeg håber godtnok, at ham Flemming vi skal have i morgen kan udrette mirakler. Jeg krydser fingre for at det er dansk der bliver udtrukket til eksamen istedet.

På skolem går det godt. Jeg glæder mig for en gang skyld til at komme afsted om morgenen, det er efterhånden ved at være et stykke tid siden jeg sidst har prøvet det og det er en smadder god fornemmelse.

I dag har vi set film om hvad der sker med kroppen, hvis man udelukkende lever af fastfood eller nærmere McDonalds mad. Skræmmende at se, hvor hurtigt man kan gøre stor skade på kroppen ved at vælge en forkert livsstil!!!

Til på fredag skal vi reflektere over vores egen sundhed. Puha, det er noget af en opgave, for godtnok ved jeg jo udemærket hvad jeg bør gøre, men der er så et stykker på vej.


Jeg har nu endelig fået min trøje i brug. Den var blevet lidt stor og især noget lang på ærmerne, så efter råd og vejledning og en tur i varmt vand er den nu blevet den rette størrelse. Ærmerne er godtnok stadig en smule for lange, men ikke mere end det kan klares med et ombug.


Fik voldsomme associationer den anden dag jeg var på indkøb for pludselig fik jeg øje på nogle af de bedste kager. Vi spiste dem som slik i sommers vi var i Frankrig og de var bare super gode. Nu har jeg købt to pakker specielt til om 14 dage hvor Mie kommer. Så skal der bare rå hygges!!

Ingen kommentarer: