onsdag den 5. marts 2008

Som tiden dog flyver

Så blev det onsdag aften og jeg kan næsten ikke begribe som tiden flyver af sted. Det er længe siden jeg virkelig har glædet mig til at komme af sted om morgenen og det er en vanvittig lækker fornemmelse. Selv efter en hel dag med naturfag, hvor hovedet er fyldt med kemiske formler føler jeg et kick og glæder mig allerede til i morgen, selvom jeg ved allerede nu at den bliver ligeså sej at komme igennem, da det står på det samme stof i morgen. Vores vejleder er dygtig og underholdene og det gør det noget mere spændende og hvem ved, måske det ender op med at jeg rent faktisk forstår noget af det her indviklede stof.
Jeg gav mig selv lov til at se serier i aften, selvom jeg syntes jeg burde sidde på kontoret, men det var ligesom om der ikke var plads til flere informationer i dag. Nu trænger jeg til at komme ind og få fødderne og resten af kroppen under dynen og bare ligge på langs.

2 kommentarer:

Mie sagde ...

Kære Heidi
Sov godt :-) Husk det er ikke altid ved at læse, at tingene falder på plads - nogle gange er det at gøre noget helt andet, der gør får brikkerne til at falde i hak og pludselig kan man se billedet i puslespillet. Godt du gav dig selv lov
Knus Mie

Mie sagde ...

Ja og tiden flyver videre - og nu er det endelig blevet weekend - sidder her i de tidlige nattetimer med et sæt stile...... Glæder mig til at høre, hvad der sker hos jer....knus