mandag den 22. marts 2010

Store beslutninger.

Efter flere års plagen har jeg givet efter og lovet børnene en trampolin. Jeg er stadig noget bekymret for, om der skal ske dem noget når de hopper løs, så jeg har gravet mig dybt ind i hoppeverdenen og opdaget, at lige i dette tilfælde hører pris, kvalitet og sikkerhed sammen. Jeg har ikke lyst til at gå på kompromis med sikkerheden, men det betyder, at jeg skal op op give noget mere end jeg havde regnet med, ja godt og vel det dobbelte. Det er noget af en beslutning, som gerne skulle have været taget i går, da den gerne snart må være hoppeklar.



Fridagen min er blevet brugt til meget af det praktiske en mandag skal bruges til. Der er blevet handlet ind til den næste uge og der er blevet ryddet og tørret over de steder, det var værst tiltrængt. Vejret har været indbydende og vasketøjet har været ude på snoren. Godtnok kun et lille midlertidigt et af slagsen, men jeg sætter min lid til, at der snart kommer et større et op, når det altså er færdigproduceret.



En mængde madpakkeboller fik jeg også lavet i farten i dag. Mathisen er ved at køre træt af madpakker og har bestilt hjemmebagte boller, så nu håber jeg at de falder i god jord. Grundopskriften er havregrynsbollerne med et tvist af kerner, gulerødder og groft mel.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Uddybning på det med trampolin ønskes - Hvad er det dobbelte af det, du havde tænkt dig ? og hvad er god kvalitet ?
Jeg må vist have dig i øret lidt senere - lækre madbrød by the way - kan garanteret klemme en enkelt pose ind i MIN fryser:-)