tirsdag den 2. marts 2010

En af de gode af slagsen.

Formiddagen min blev brugt i O. klasse. Mindste manden min skulle til sundhedsplejerske, men hun valgte i stedet at tage på kursus (uden at give besked) så det blev ikke til noget. Alligevel oplevede jeg et par hyggelige timer, hvor bogstaverne c og d skulle øves og skrives efter alle kunstens regler.


Eftermiddagen stod i Kenwoodens tegn. En nylig indkøbt bagebog har givet ideer til flere ting der skal prøves af, men i dag blev det kun til nogle små madbrød til 10 pausen i skolen og en ret lækker Kanel kringlestang. Begge ting faldt godt i alles smag og det er da rart, at jeg igen kan hamle op imod krydderbollerne fra minimarkedet. Når Karl nægter at spise mit hjemmebag frem for det købte, trøster jeg mig selv med, at han bare er blevet forkælet.

Ingen kommentarer: