torsdag den 18. marts 2010

Forberedelser


I morgen er det Farmor-oldes 87 års fødselsdag. Det skal fejres med en surprice hygge sammenskuds eftermiddag med boller og kage i lange baner. Fridagen i dag er derfor blevet brugt med at forberede. Der er blevet bagt i lange baner og jeg fortsætter igen i morgen, da muffins bare er bedst på dagen. Samtidig havde Mathisen glemt, at han skulle have kage med i skole i morgen og ringede forsigtigt hjem for at høre om der kunne trylles en drømmekage frem. I min iver for at prøve noget nyt blev noget af dejen puttet i muffinsforme og lavet til små kager, så der også var en smagsprøve i dag.



Påskepynten er blevet gravet frem fra gemmerne. Det er ikke hvert år jeg husker at få hentet den lille kasse frem, men da vi alligevel var på hemsen for at rydde op, faldt Karl over den og nu er der pyntet op med den smule der er.

2 kommentarer:

Mie sagde ...

Uhm drømmekage muffins - det lyder lækkert - Der er lige lidt plads i fryseren. Et kik på vidunderet i bytte for en gang muffins ?
Påskepynt - shit det er jeg bare slet ikke nået til at tænke på endnu - du slog mig igen - super-overskuds-mor:-)

Heidi sagde ...

Det er vel nemt at nå en masse når man sådan har en lille ferie.
Kom bare forbi, jeg skal nok bage til din fryser, hvis du kommer. Vi er hjemme.