torsdag den 4. marts 2010

Smagen af weekend.

Weekenden er nu lige om hjørnet og jeg kan så småt begynde at mærke den. Kun en aftenvagt er tilbage inden der er dømt forlænget weekend. Jeg glæder mig og ser frem til at lave noget af det der er blevet udskudt igennem længere tid. Der er flere forslag på banen. Karl har længe snakket om svømmehallen, Mathias mangler nye bukser og Nana er ved at gå tør for udstyr til at lave øreringe. Hun er blevet bidt af det og havde i dag også et par med til hendes klasselærer.

Huset er nu blevet løbet over med en klud og den nyindkøbte støvsuger har været på arbejde, så hvis jeg er heldig kan jeg bruge formiddagen i morgen på at producere napoleonshatte og hindbærsnitter til vores fredagskager.

Laban har søgt tilflugt i sofaen velvidende om, at det ikke er et sted han plejer at må være. Måske der er derfor han ser lidt betænkelig ud ved situationen.

Ingen kommentarer: