fredag den 2. januar 2009

Godt nytår.

Så har jeg taget hul på et nyt år. Vi skriver nu år 2009 og det er slet ikke til at forstå som tiden dog flyver afsted. Jeg synes ikke selv at jeg bliver ældre, men kan konstatere, når jeg ser på mine børn, at det gør jeg.

Nytårsaften blev fejret sammen med familien fra Lemvig og det var som altid super hyggeligt. De store børn skød nytåret ind det meste af aftenen og var da også en tur rundt i byen med barberskum under jakken.


Sommerferien 09 er nu endelig på plads. Et hus i det sydfranske har været lejet allerede siden i efteråret, men turen frem og tilbage er nu fastlagt og bestilt. Ferien bliver skudt igang med en tur i Disneyland, hvilket børnene ikke ligefrem havde noget klager over.

Nu er der så kun en ting tilbage: ventetiden!!!!!

Ingen kommentarer: