søndag den 4. januar 2009

Færdige projekter

Så er det atter blevet søndag og i morgen starter vi op efter en dejlig ferie. Jeg synes altid det er ekstra hårdt at starte op efter en ferie, da alle er kommet ud af rytmen og der lige går et par dage inden man igen har vænnet sig til at komme op og ud af døren til tiden.

Ferien er blevet brugt til mange ting, men der er da også blevet strikket en del og flere småprojekter er blevet færdige. Mit længe ventede halstørklæde er nu skyllet op og blev taget i brug for første gang i dag og jeg må sige at jeg er godt tilfreds med resultatet.

Mine bestillingshatte er også af pinden og klar til at sende til Skagen. Måske det ikke bliver de sidste af slagsen, da Nana også mener at hun fortjener en.

Nyeste projekt er en babyvest til et lille barn som forventes at ankomme til sommer. Opskriften har jeg fundet på http://www.ruths.dk/ og jeg er spændt på at se det færdige resultat. Knapperne derimod må vente lidt endnu, jeg skal lige se om det bliver en lille dreng eller pige.

Ingen kommentarer: