søndag den 25. januar 2009

Tankemylder

Endnu en weekend er forsvundet imellem hænderne på mig. Jeg synes lige det har været fredag, men om lidt banker mandag morgen igen på. Jeg har imellem flere aktiviteter kæmpet med en refleksion som gerne skulle afleveres i morgen. Den har trukket tænder ud og hvirvlet rundt i mit system hele weekenden. Nu er der lukket ned for den og det bliver ikke bedre. Uheldigvis strejker printeren, den vil have mere blæk for at udskrive, så jeg må se om jeg kan være så heldig at få den udskrevet i morgen når jeg møder ind på arbejde.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Godt med lidt tankemylder - ud af kaos kommer læring :-) Pyt med at weekenden er smuldret - ligeom lidt kommer der en ny - og hvilken weekend. Vi skal så meget bare være, nyde og tankes helt på - så vi har energi til den sidste uge inden vinterferie :-)
Knus til dig