lørdag den 3. januar 2009

Halvvejs til de 40

Blev til morgen vækket af det der vist skulle ligne en fødselsdagssang, hvorefter der var dækket fint op med flag og rundstykker. Manden min havde haft Nana med til byen for at købe min fødselsdagsgave, da det var hende der var klar over hvilken pung mor ønskede sig. Derudover havde hun fået lov til at vælge hvilke charms jeg skulle have til mit spinning armbånd, så hun glædede sig meget til at give mig gaven.

Min halvrunde fødselsdag her lige efter jul har været en dejlig dag, hvor vores søde naboer kom til eftermiddagskaffe med boller og kage pyntet med slik. Alt i alt har det været en dejlig dag. Nu tror jeg resten af dagen skal bruges i sofaen med strikketøjet foran mig sammen med en god kop the.



I morgen er sidste feriedag. Mandag morgen starter igen skole og arbejde. Så skal vi igang igen med at smøre madpakker og koordinere hverdagen, men jeg glæder mig også til at komme igang igen. Dog glæder jeg mig ikke til igen at skulle i seng inden midnat og op når vækkeuret ringer.

Ingen kommentarer: