søndag den 28. december 2008

Uhm....søndag

Efter en hyggelig køretur med hele familien endte vi på McDonalds for at spise frokost. For at kompencere bare en lille smule trak jeg i de varme vinterstøvler og jakken for at gå en god tur med Laban. Han er altid klar til en god gåtur og selvom jeg havde haft en ide da jeg gik hjemmefra om at det i dag skulle være den lange tur måtte jeg lave om på planen på halvvejen. Det var bidende koldt og da min hat på mystisk vis er forsvundet måtte jeg nøjes med en mindre tur.



Hjemme blev der tændt for stearinlys og strikketøjet blev fundet frem. Mit halstørklæde skrider frem og jeg glæder mig til at få det i brug. Næste skridt er så at finde ud af hvad jeg skal igang med bagefter. Jeg har mange ideer, men ikke helt besluttet hvad jeg skal starte med.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Ikke bare Uhm...søndag - men også Uhm...at du er kommet i gang med at blogge igen. Dejlige historier og billeder. Forresten Uhm...at du har været i gang med at bage også - glæder mig til vi ses