lørdag den 20. december 2008

Den søde juletid.



I stiv kuling fik familien min hentet juletræ imens jeg kæmpede mig igennem de forhåbentlig sidste juleindkøb. Juletræet står nu flot og dufter i hele stuen. Børnene har hygget sig med at pynte træet og generalprøven er overstået. Karl syntes bestemt at vi skulle gå en tur omkring træet, for det havde de gjort i børnehaven, så det første vers af højt for træets grønne top blev sunget, alt imens næsten hele familien gik en tur rundt.




Jeg har fået min første bestilling på strikketøj. Det er bestemt ikke noget jeg gør, men har svært ved at sige nej når der er nogen der spørger og når det er projekter der er overstået i en fart. Så sideløbende med mit eget halstørklæde strikker jeg nu huer til min søsters søde svigermor og veninde. Jeg er nu gået tør for garn og kan med god samvittighed strikke videre på mit eget indtil jeg igen kommer til byen. Huerne skulle helst være færdige til at sende med til Skagen i julen.


Ingen kommentarer: