tirsdag den 15. maj 2012

A trip down memory lane.

Efter sommerferien skifter Nana skole. Hun skal i 7. klasse og kommunen har valgt at samle mange af eleverne i overbygningen på en fælles skole. Hun glæder sig. Dels til at komme videre til en ny og større skole, men også til at få nye kammerater og et større fællesskab. Det sjove er, at det netop er min egen gamle skole hun skal gå på. Jeg skiftede skole i 8. klasse, da den mindre skole jeg gik på ikke havde overbygning. I dag var jeg tilbage på skolen. Hun havde lige glemt at få afleveret sedlen som gav adgang til buskort, så jeg måtte afsted. Det var underligt igen at gå på gangene og mærke suset. Det var lige før, hvis jeg lukkede øjnene, at jeg kunne høre mine kammeraters glade stemmer og min klasselærers trommen i bordet med fingeren.

Ingen kommentarer: