onsdag den 9. maj 2012

Rappe knapper.

Endelig blev den færdig. Trøjen til Nansen er nu af pindene og endnu engang lykkedes det mig at lave en "bytteydelse" som det hedder indenfor det offentlige, og fik hjælp til monering. Nu skylder jeg vist et par poser hjemmebag, men for mig er det billigt. Jeg elsker at strikke, men hader at montere, så jeg vil hellere bage en hel dag for at betale tilbage.
I dag var vi i byen for at finde knapper til trøjen. Efter en god idé valgte hun knapper i forskellige farver som nu pynter trøjen og giver den et helt andet udtryk. Jeg ved ikke om jeg er helt tilfreds med den. Den virker lidt stor i omkreds, så nu er det bare at vente og se, om den kommer til at hænge på kroppen eller på bøjlen.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Frække knapper til en sej tøs:-) måske trøjen skal med til Silkeborg ofr have et rapt broderi?
Jeg er med på den med hjemmebag:-)
Knus