lørdag den 12. maj 2012

En dag ud af mange.

Jeg vil være bager i mit næste liv.........dog med sene åbningstider.
Jeg elsker at bage. Nyder processen og slapper af med at være aktiv i mit køkken alt imens mine to køkkenmaskiner kører derudad.
I dag har jeg haft gang i dem begge, da jeg var sikker på, at der virkelig skulle produceres. Der var ved at være mangler i fryseren og jeg ved,at der snart kommer besøg vestfra, som altid har plads i fryseren, og som jeg vist også skylder et par poser hjemmebag som tak for hjælp med montering af strikketøj. Det blev dog ikke til så meget som jeg havde regnet med, da jeg gik igang. Det tager altid lidt længere tid end først beregnet, så det blev kun til madpakkeboller, hurtige pizzaer og makronmuffins. I morgen må jeg tage endnu en tørn, da de chokolademuffins som Karl havde bestilt ikke blev nået i dag. Samtidig har jeg købt ind til også at kunne bage almindelige boller og birkes, så der er ingen vej udenom. Dog har jeg det privilegie, at have fri det meste af næste uge, så hvis jeg ikke når det hele i morgen, finder jeg helt sikkert tiden til det en af de nærmeste dage.

Ingen kommentarer: