søndag den 12. maj 2013

Godt på vej.

Jeg er kommet godt igang med mit halve kongerige, som midt i juni skal foræres væk i gave til en fantastisk kvinde. Hun er en af de der survivors som trods modgang i livet stadig formår at finde lysten til livet. Hun er ikke sådan rigtig familie, men alligevel lidt. Hun fortjener noget lækkert strik og jeg glæder mig til at forære hende det. 

Selvom anden etape startede med en del frustrationer over bare ikke at kunne knække opskrift og medfølgende diagram lykkedes det med hjælp fra min strikkehotline at komme videre og er nu godt halvvejs. Det tyder på at blive godt. Farven en flot og meget anvendelig. Jeg er sikker på at det nok skal falde i god jord.



1 kommentar:

Mie sagde ...

Det bliver super-lækkert - Det er bare et mønster, der holder igen og igen :-) Tak for en dejlig weekend :-)