søndag den 19. maj 2013

Fuld flor.

Mine have ligner noget der er løgn. Selvom græsset er blevet slået i dag er resten vildnis og mælkebøtterne trives som de aldrig har gjort det før. Jeg må erkende at det ikke er nemt at passe to huse samtidig og lige for tiden er det sommerhuset der har første prioritet. Så snart vi ser vores snit til det stikker vi af ud til fred og ro, men det hævner sig lige for tiden, hvor alt ser ud til at vokse så stærkt at det burde kunne ses hvis man stod stille og kiggede på.


Enkelte planter er kommet i blomst og pyntet flot mellem ukrudt. Men hva' pokker. Havearbejde om sommeren er vel lidt som oprydning og vasketøj. Så snart man er færdig kan man begynde forfra, så jeg besinder mig og tænker at jeg jo nok når det på et eller andet tidspunkt.


Til gengæld går det fint fremad med mit halve kongerige. Jeg har nået 30 spidser og er nu næsten halvvejs. Det er ikke så sjovt længere og jeg har allerede lavet en enkelt afviger, men ved at det hævner sig. Det er bare om at komme igang, så det kan blive færdigt.


Ingen kommentarer: