mandag den 4. juni 2012

Venter....

Jeg har bestilt garn til hele to trøjer og begge til mig selv. Nu går jeg så en smule utålmodig og venter, for det skulle helst være kommet i går. Garnet sendes helt fra Færøerne, så det må være forklaringen på den lange rejsetid. Jeg mangler drastisk lidt mere spændende strik. Er ved at være træt af småprojekter og mangler samtidig en dejlig varm trøje til mig selv, nu hvor den danske sommer endnu engang viser sig fra sin ikke så pæne side og jeg drastisk overvejer igen at tage støvlerne frem.

Imens jeg venter har jeg forberedt mig til årets først kommende strikkefestival. Jeg skal til Grib Garnet i Silkeborg fra den 14. juni til den 16. juni og jeg glæder mig så meget. Dels til den gode inspiration og til at lære nye metoder, men også til at se og mærke stemningen, nu hvor hele byen emmer af strik. Det jeg nok glæder mig mest af alt til, er at jeg skal dele det hele med 2 af mine ynglingspersoner, så der bliver tale om god strikketid blandet med god snakketid. Ah det er balsam til sjælen.










I morgen har resten af huset fri fra skole og job. Jeg skal dog tidligt op og møde, men jeg har sørget for at de ikke kommer til at kede sig alt for meget. Der er i dag ankommet ny trampolin med fragtmand, så lur mig om Peter ret hurtigt bliver tvunget med ud i haven for at samle og stille op, så der igen kan blive hoppet uden at nogen skal risikere at brække hverken arme eller ben.

Ingen kommentarer: