mandag den 18. juni 2012

Grib garnet....



Grib garnet..... og bliv grebet. Det var lige netop, hvad jeg blev. Blev grebet af stemningen og inspirationen da jeg fra torsdag til lørdag var i strikkemekka. Silkeborg var rammen om årets strikkefestival og vi var med fra første dag. 2 workshops blev det til. Jeg fik lært at strikke Magic Loop og fik fornøjelsen at snuse til frihåndsbroderi på strik. Jeg synes godt om at lære nye teknikker, men må indrømme, at jeg nok mest af alt nyder bare at suge til mig, se og mærke på garn og strikkede modeller. Udtænke nye planer og få handlet lidt ind til mig selv, men også købe lækkert garn der med tiden skal blive til gaver til nær og fjern,

 Jeg er blevet ramt af festivalfeber og glæder mig allerede til næste gang der dukker noget op. Så pakker vi kurvene og drager afsted igen. For at lære nyt, for at få inspiration, men nok mest af alt for at hygge med mennesker der giver fantastisk energi og gode grin.


Ingen kommentarer: