onsdag den 14. april 2010

Mange projekter.

Utroligt som solen og varmen giver energi og overskud. Jeg havde allerede fra morgenstunden mange planer for en dag der allerede nu viser sig at blive for kort til mit program. Enkelte projekter er dog færdiggjorte, men andre kun lige skudt igang. Min bænk foran huset trængte til en ansigtsløftning. Samtidig blev et lille bord konverteret fra brunt til sort og begge ting står nu fint og venter på at blive helt tørre så det kan pyntes med et par hynder og måske en fin lille lanterne. Glæden er der allerede og jeg kan ikke vente på at tage det i brug. Måske dagen i morgen er dagen hvor tingene skal indvies.


Samtidig har jeg påbegyndt et projekt jeg har snakket om længe, men som aldrig helt er blevet til. Jeg vil have lavet et bed til blomster omkring min flagstang så man ikke kan se det grimme beslag. Egentlig bliver det ikke helt som tiltænkt, men i mangel af diverse belægningssten, må man jo bruge det der allerede forefindes og hvem ved, det kan jo være det kommer til at fungere alligevel. Om jeg kan fuldføre mit projekt er jeg derimod spændt på. Jeg er jo ikke den store handyman, men hvis det glipper, må jeg sætte min lid til at der kommer en venlig sjæl og redder mig.

Ingen kommentarer: