tirsdag den 8. april 2008

Træt som et helt alderdomshjem

Opsamling fra sidste case, nye grupper, en tur i sengestuen og den motiverende samtale var vist det vi var igennem i dag på skolen. Tænk engang at man kan være så træt efter 3 fridage at man er ved at falde i søvn kort før man har fri kl. 13. Ikke desto mindre er det sådan jeg har haft det i dag og jeg overvejer kraftigt om jeg lige skal smutte en tur forbi apoteket efter nogle stærke jerntabletter, som hjalp så godt sidste gang jeg havde en lignende tur.


I morgen går turen til Anatomisk Institut i Århus, med et lille smut omkring IKEA inden for hyggens skyld. Det håber på et par spændende timer, for alle jeg kender som har været der roser det meget. Nu skal jeg vist bare vente på at det varme vand kommer igen efter 2 af børnene har været under bruseren og så overvejer jeg kraftigt at gå rigtig tidligt i seng. Egentlig burde jeg læse, men det er som om alt hvad jeg læser alligevel ikke sidder fast nogen steder, så det er vist ikke til stor nytte i aften.

Ingen kommentarer: