mandag den 28. april 2008

Så blev det igen mandag

Så gik endnu en weekend i fødselsdagens tegn. Nu er vi også snart færdige med at fejre Nana, det vil sige jeg mangler lige en børnefødselsdag når der engang kan blive tid, men så skulle vi også være ovre det indtil vi begynder forfra med Karl.


Lørdag blev også brugt til at besøge min gamle arbejdsplads. Det var hyggeligt igen at gense en del af de arbejdskollegaer som i en lang periode var en stor og vigtig del af mit liv.


I morgen har jeg studiedag som helst skulle bruges på studierne, men som så mange andre "fridage" er dagen allerede booket godt op. Mathias skal til specialtandlæge, da han muligvis skal have bøjle på. Det er han ikke videre begejstret for, men vi må jo se hvad de finder på.


Jeg har endelig fået styr på hvor jeg skal hen i min første praktik, så jeg har aftalt med afdelingen at jeg gerne vil kigge forbi i morgen og hilse på. Det bliver spændende at se og møde mine nye kollegaer, ja det vil sige dem der er på arbejde lige i øjeblikket. Mange strejker, så nu må jeg se hvordan det går.

Ingen kommentarer: