søndag den 6. april 2008

Gæster og godt havevejr

Hele dagen i går gik med at gøre klar til gæster. 3 gamle skoleveninder skulle komme på besøg sammen med deres mænd. Det var længe siden vi sidst rigtig havde været sammen, så det var dejligt igen at se dem alle. Vi faldt hurtigt i snak og aftenen var omme næsten inden vi fik set os om. Maden blev spist med velbehag og selvom jeg på et tidspunkt var sikker på, at jeg slet ikke havde fået lavet nok, var der vist ikke nogen som gik sultne fra bordet.



Dagen i dag er blevet brugt ude i det gode vejr. De højbede jeg egentlig havde givet dødsstødet har nu efter en ordentlig omgang fået en chance til og et er allerede plantet til med jordbær planterne fra sidste år. Nu kan det mærkes i hele kroppen at jeg ikke er vant til at være fysisk, ihvertfald ikke lige på denne måde, men det bliver nok værre i morgen. Så er det godt at jeg har fri.

Naboen ene hund er i løbetid, hvilket resulterer i at vores slet ikke er til at styre. Han står konstant ved hegnet når han er uden og spejder efter den lille søde nabohund. Hvis han er inde går han rundt og små hyler, så det bliver nogle lange uger, hvis det bliver ved på denne måde.





Ingen kommentarer: