søndag den 31. oktober 2010

Alt for tidligt op.....

Da mit vækkeur ringede i morges, var jeg helt overbevist om at klokken var 05.30. Mit vækkeur er radiostyret og skal selv stille om fra sommertid til vintertid, så jeg undrede mig egentlig ikke ret meget, da jeg kom ud i stuen og så at alle ure også der var stillet om. Manden min er nemlig ind imellem oppe om natten så jeg gik ud fra, at han havde stillet dem om. Da jeg kom på badeværelset og så, at han også her havde været i gang, slog en tanke mig, om det virkelig kunne passe, men fortsatte dog med morgens gøremål, for at kunne blive færdig og møde på job kl. 7.
Det var først da jeg for en sikkerhedsskyld tændte for fjernsynet ½ time senere, at jeg fandt ud af, at lige netop i dag havde mit vækkeur ikke virket efter hensigten. Klokken var kun 5 og jeg burde have ligget og sovet min skønhedssøvn.

Så i eftermiddag da jeg kom fra job tog jeg revanche og sov 1 time på sofaen......bare lige for at få balance i søvnregnskabet igen.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Din torsk.... Håber du fik brugt den ekstra time til noget godt - er det ikke det, vi så tit drømmer om - ekstra timer i døgnet ? Knus