fredag den 29. oktober 2010

Fredagsbag.

Efter en hurtigt tur ned til byen for klare et par indkøb og en enkelt gave blev begge maskiner sat til på køkkenbordet og snart lød der et snurren i hele huset. Det er længe siden jeg sådan rigtig har været igang med at bage, så jeg trængte lige til at få lavet sådan lidt af hvert. Det kommer dog altid bag på mig, hvor lang tid det egentlig tager, og jeg når ikke halvt det jeg har planlagt, men det er måske også fordi jeg har tendens til at slå lidt for mange brød op.

Jeg fik dog fremstillet så der var kager til det lille ryk ind der kom i eftermiddag og så der er burgerboller til næste weekend, hvor tante Fie og hele familien kommer på et længe ventet besøg.

I morgen skal jeg på arbejde, men det er min tidlige weekend som betyder at jeg har fri kl. 13 begge dage. Det giver mig så en hel eftermiddag, som sikkert skal bruges på de ting der ikke blev nået i dag. Der er visse usagte forventninger fra 3 dejlige tøser som gerne skal indfries næste weekend.

1 kommentar:

Mie sagde ...

3 tøser - mener du ikke 4 ? Med det indlæg er der klart 4 med store store forventninger.... jeg glæder mig:)