tirsdag den 10. juni 2008

Øv øv øv

Besøget hos vægtkonsulenterne blev ikke ligefrem en juhu oplevelse i denne uge. Sølle 100 gram var der forsvundet og jeg kan mærke motivationen er dalet en smule. Det er bare sjovest når det bare går derud ad. Nå men der er jo ikke andet for end at kæmpe videre på bedste vis kun afbrudt af diverse fødselsdage og andre arrangement.

Min anden dag i praktik har været spændende og jeg føler mig allerede mere hjemme på afdelingen. Tiden går så stærkt, men jeg er træt når vi når til aften. Træt i hovedet af de mange informationer jeg desperat prøver at huske, samtidig med at jeg gerne vil forberede mig til næste dag ved at søge viden hist og pist. Det er en udfordring at få alt til at gå op i en højere enhed og jeg håber det lykkes.

1 kommentar:

Mie sagde ...

På hesten igen - 100 gram er stadig vægttab - men du har fortjent meget mere med den indsats du gør - Jeg forsøger at komme på den krikke igen og igen - men det lykkedes ikke skide godt..... Snart er det ferie :-)
Glæder mig til at høre, hvad du finder hos Lisette.....
Knus