onsdag den 18. juni 2008

Allerede onsdag!!!

Så er det allerede blevet onsdag igen. Jeg synes slet ikke at kunne følge med tiden lige for øjeblikket. Praktikken er spændende, men også meget krævende. Jeg er træt som et helt alderdomshjem og alligevel kommer jeg ikke i seng til tiden, da der lige er noget jeg skal have ordnet nu, hvor der er blevet ro. Jeg har nu fået lavet mig en liste over de ting jeg gerne vil fordybe mig i og skriver flittigt på hver gang der dukker nye ting op, hvilket der jævnligt gør. Så må jeg bare se, hvornår det er jeg finder tid og overskud til at fordybe mig og blive klogere på alle de diagnoser jeg støder på i afdelingen.

I aften er min gåturs aften. Sammen med en eller flere naboer går jeg hver mandag og onsdag en tur på en 5 km og tiden er givet godt ud, også selvom det indimellem kan være svært at komme afsted. Så er det godt, at der står en anden og venter ude på vejen.

Ingen kommentarer: