torsdag den 12. juni 2008

Hverdagens små forundringer

Det er simpelthen for lidt jeg får bagt i tiden. Det bliver allerhøjst til nogen morgenboller og så det rugbrød, hvor dejen er lavet af vand og en melblanding på pose.
Tiden er knap lige i øjeblikket men det er jo heller ikke så sjovt at bage en masse lækre boller og kager når jeg ikke selv må spise det. Så jeg hygger mig med varm kakao og frugt vendt i A38 i stedet, men det kan nu ikke helt sammenlignes med en plade marabou.

Jeg glæder mig til sommerferien, hvor vi skal til Frankrig. Så skal jeg nyde deres brød og kager, måske i moderate mængder, men når ferien kommer holder jeg fri og det betyder også, at jeg holder fri fra Vægtkonsulenterne. Dog håber jeg, at jeg kan holde mig selv så meget i nakken, at det ikke går helt agurk og jeg derved vejer det samme når jeg kommer hjem, som dengang jeg startede. Det vil simpelthen bare være for ærgerligt.

I praktikken går det stødt og roligt derudad. Jeg lærer noget for hver dag der går, men kommer samtidig hjem med en masse uafklarede spørgsmål, som jeg desperat forsøger at Google mig til. Tiden flyver af sted foran computeren alt imens jeg må erkende, at det ikke altid vil lykkes at finde det jeg søger.

Ingen kommentarer: