søndag den 14. april 2013

Endnu en weekend er ved vejs ende. Jeg burde egentlig ligge i min seng på nuværende tidspunkt men er ikke helt træt nok endnu. Desværre ved jeg at når vækkeuret ringer i morgen tidlig kl. 05.45 er jeg helt sikkert træt og ikke oplagt til at starte op på en ny uge. En ny uge som dog kun er på fire arbejdsdage, da jeg torsdag eftermiddag går på en uges ferie. En uge som egentlig skulle stå i konfirmationsforberedelsens tegn men som tingene ser ud på nuværende tidspunkt sikkert også kommer til at stå i underholdning af børn hvis lockouten varer ved.
Denne weekend har stået på barnedåb med lille Mikkel. Derudover har der været nogle praktiske opgaver, en dejlig gåtur med hunden og hyggestunder med strik på sofaen som jeg desværre ikke kan vise frem endnu. Det er en gave til en lille baby der forventes at komme meget snart og hvis mor har det med at læse med herinde, så det må vente til den bette er kommet til verden.
Dog kan jeg nu vise nyeste indkøb af garn frem. Det er garn købt i Se Giraffen og det er det blødestes bløde. Det er lidt mere petroleumsfarvet end billedet viser, og skulle gerne ende med at blive til et halvt kongerige, som også hvis alt går vel, ender i en pakke til en dejlig pige som i juni fylder 60 år.

1 kommentar:

Susan sagde ...

Weeehhhh jeg kan næsten ikke vente..... Glæder mig, glæder mig glæder mig!