søndag den 10. april 2011

Solrig søndag.

Solen har i dag skinnet fra en skyfri himmel lige fra morgenstunden. Det er simpelthen så fantastisk at kan nyde sin morgenmad på bænken, hvorefter man lige kan læne hovedet tilbage, lukke øjnene og nyde forårets solskinsstråler i ansigtet. Måske jeg har siddet lidt for længe i den position i dag, for næsen er i hvert fald blevet en smule mere rød end den plejer og de blege arme har også fået en anden kulør.Imens jeg sad der på bænken i morges kunne jeg få øje på det ene projekt efter det andet, der lige burde tages fat på, men det blev ved tankerne. Ja det vil sige, jeg er da kommet i gang med at fjerne ukrudt diverse steder og har da også fået klippet ned hist og pist, men der er nu stadig et stykke vej endnu. Plæneklipperen er blevet startet op i dag. Ikke fordi plænen trænger, men mindstemanden mente at det var tiden. Det blev nu ikke den store succes, da det jo var svært at se hvor han kom til.

Weekenden er ved at lakke mod enden. Børnene glæder sig over, at der kun er en uge til påskeferie, men jeg glæder mig nu mest ligenu over, at jeg endnu er så heldig, at have to fridage inden arbejdet igen kalder.

Ingen kommentarer: