tirsdag den 19. april 2011

For 12 år siden.......

Påsken er lige om hjørnet og vi har allerede taget hul på ferien. Vejret er fantastisk og børnene boltrer sig uden for med leg og grin. Jeg selv tog hul på ferien med en velfortjent tur til frisøren inden vejen gik forbi diverse supermarkeder, for at få handlet ind. Hjemme igen blev huset gjort klar til påsken med en omgang med kost og spand, inden den smule påskepynt jeg ejer, kom på plads.



Dagen i dag har vi brugt på at fejre Nansens 12 års fødselsdag. Allerede fra morgenstunden var vi klar. Hele nabolaget havde hejst flaget og hun blev vækket med morgensang, våde hundekys og gaver. Derefter stod den på lækkert morgenbord med rundstykker og amerikanske pandekager.


Nu er dagen ved at gå på held. Børnene hygger sig på værelset med film der er lejet og venter på at få serveret guf dertil. Alt i alt tror jeg, at det er lykkedes mig, at give min datter en dejlig fødselsdag. Ellers tager vi revanche i morgen, hvor det vælter ind med gæster fra nær og fjern.






Ingen kommentarer: