fredag den 11. marts 2011

På den igen....

Efter en længere pause på adskillige fronter er jeg på den igen. Foråret melder forhåbentlig snart sin ankomst og jeg glæder mig til energien som følger med. Fik en lille snert af det den anden dag, da solen skinnede og vasketøjet blev hængt på snoren. Jeg havde allerede fra morgenstunden op til flere projekter for min fridag, men som det så tit sker, viser det sig at døgnet kun har 24 timer og jeg må indse, at jeg ikke når halvdelen af de planlagte opgaver. Børnene var dog ikke utilfredse med prioriteringen, da de kom hjem til hjemmebagte boller og kage.

Også på strikkefronten går det bedre. Til september ventes der en lille ny i familien og sådan en lille guldklump skal da have noget af mosters hjemmestrik. Huen er næsten klar. Der mangler kun den lille kant rundt, som får den til at se rigtig fin ud, men da hækleriet ikke er min stærke side, må jeg sætte min lid til, at jeg kan bytte mig til lidt hjælp. Det plejer at virke, hvis jeg disker op med lidt hjemmebag.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Godt at have dig tilbage her :-) Hvor er den blevet flot din side :-)
Knus