fredag den 18. marts 2011

Mor - er der ikke flere muffins?

Sådan lød det i telefonen i går eftermiddags, da mindstemanden var hjemvendt fra skole og jeg stadig var på job. Det er ikke alt mit hjemmebag der vækker glæde, men mine kager plejer at gå rent ind, så det er ikke så længe de holder, heller ikke selvom de havner i fryseren.

Om der var flere var svært at svare på, men jeg syntes at kunne huske, at der et eller andet sted lå en banankage som de kunne tage istedet. Den var købt, især hvis der måtte laves glasur.

På fridagen min i dag er der så blevet produceret lidt til fryseren, men det er vist ikke alle der når derned. Der skal jo lige smages til.

Imens er weekenden så småt skudt i gang med hygge og Wii spil. I aften får vi dejligt besøg, så huset har fået en hurtig tur med kost og spand og der er friske blomster i de små vaser.








Ingen kommentarer: