onsdag den 24. november 2010

Sig nærmer tiden.

En ny flot stjerne har fået plads i mit hjem. Det er en gave fra min kære farmor, som havde bestemt, at hendes piger i år skulle have en skilling, som vi så kunne bruge på lige netop det vi havde lyst til. Jeg har tænkt meget over, hvad jeg skulle købe, for jeg ville gerne have en ting der kunne minde mig om hende, når hun ikke er her mere. Da jeg så denne stjerne var jeg ikke i tvivl. Det er en ting vi hvert år kan tage frem til 1. søndag i advent og hænge på den samme specielle plads og når juletræet kommer ind, kan den pryde toppen derpå.



Adventskransen min er nu også lavet. Den er ikke overdådig, men den er lavet på bedste vis og som jeg godt kan lide den. Nu er jeg næsten klar til 1. søndag i advent og håber bare at vejret holder og alt andet klapper, så Christina og jeg kan komme på juleshopping på fredag og forhåbentlig få købt lidt ind til den søde juletid.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Fantastisk flot stjerne og dejlig tanke - som din farmor ville have syntes om :-) Din adventskrans er i den grad overdådig i forhold til min - nu kun med 3 sløjfer - fordi den ene er blevet væk.... sølle sølle.....