mandag den 19. juli 2010

Sikke en start....

Første dag på arbejde efter 3 ugers ferie. Havde helt sommerfugle i maven da jeg skulle afsted og var sikker på, at jeg ikke kunne huske noget som helst. Vores sygeplejerske syntes, at det var et godt tegn, da det beviste, at det var lykkes mig at slippe arbejdet helt og virkelig holde ferie. Sådan havde jeg slet ikke tænkt det og det gik da heller ikke længe før jeg havde tusind bolde i luften og bare prøvede at få nogen af dem på plads inden min korte arbejdsdag på 5 timer var omme. I morgen er jeg så heldig at have en fridag igen. Det er en nem uge at starte op med efter ferie. Kun 3 arbejdsdage, så er det igen weekend, hvor jeg allerede glæder mig til et dejligt besøg fra det vestjyske.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Vi glæder os også - MEGET - God arbejdslyst :-) Knus