torsdag den 17. juni 2010

Klar til sommerferie........næsten!

Sommerferien nærmer sig med hastige skridt. 5 arbejdsdage er der kun tilbage for mit vedkommende, så går turen til Berlin. De praktiske ting er nu ved at være på plads. Passene er fundet frem, pengene er vekslet og togbilletterne vi skal bruge til at komme fra det hus vi har lejet og ind til Berlin er i hus. Børnenes feriebøger er færdige, deres kufferter til hyggestunder er dekoreret og jeg har nu også selv fået fundet mit læsestof. Pakkeriet er endnu ikke påbegyndt, men tankerne om, hvad der skal med summer rundt, og inden længe finder jeg sikkert taskerne frem og begynder så småt.

Vejret er nu ikke helt sommerligt endnu, men jeg håber og tror på at det bliver bedre så snart skolerne lukker ned og åbner op for ferien. Jeg trænger til sol og varme og glæder mig til igen i år at holde ferie sammen med de mennesker, der er mig nærmest.

Ingen kommentarer: