tirsdag den 11. maj 2010

Så nåede jeg vist det hele....

Sikke en fridag. Den fik godtnok hurtigt ben at gå på, og det var nu ikke fordi jeg havde planlagt det helt store. Kluden og støvsugeren har været godt i gang i dag. Der er blevet muget ud på børnenes værelser og resten af huset har også fået med en let hånd, så vi forhåbentlig kan gå en lidt forlænget weekend i møde uden at skulle tænke i de baner. En hurtig tur til byen blev det også til. Mathias som ellers ikke er den store bogorm havde fundet en bog han bare måtte læse, så det var bare om at komme af sted. Derudover skulle der findes sportstøj til mindstemanden og det skulle vise sig at blive noget af en opgave når man er 6 år og helt klar over, hvad man kan og ikke kan lide.

Nu kalder sofaen. Velfortjent mener jeg selv efter sådan en dag. Jeg tror jeg vil smække benene op til god tvtid sammen med en kop the og en nybagt bolle.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Lige om lidt er jeg der - ved din side med bolle og the i hånd - ihvertefald i tankerne :-)
Knus