onsdag den 26. maj 2010

En dejlig cykeltur.

Jeg nyder de her dage, hvor arbejdsdagen slutter kl. 12 og jeg kan nå hjem og lige ordre inden resten af familien kommer fra skole og arbejde. Jeg får meget mere ud af disse dage end når jeg holder hele dagen fri, for jeg er oppe i gear og kører bare videre hvor jeg slap på jobbet.

Vejret i dag trak i mig og allerede inden mindstemanden kom fra skole, havde jeg planlagt at lokke ham med en tur til Bramslev Bakker på cykel. Han har arvet fætters gamle cykel og har lige siden den dag bare cyklet derudad.

Min ide blev købt på stedet. En lille hyggelig madpakke blev pakket og snart var vi afsted. Det er sådan noget der bare giver god energi til både krop og sjæl. I dag havde vi glemt låsen til cyklerne, så vi blev på toppen, men har aftalt at vi næste gang begiver os ned af bakken for at komme nærmere vandet og mærke sandet imellem tæerne.

Ingen kommentarer: