onsdag den 24. februar 2010

What a day!!!

Efter en lidt øv dag på job i går var der en glædelig overraskelse da jeg kom hjem. En mand der trods en endnu mere øv dag på jobbet havde tid og overskud til ligge øre til og havde samtidig tænkt så langt, at hans kone helt klart trængte til den flotteste buket blomster. Det må være telepati. En bedre dag i dag men en utrolig mathed helt ned i sokkerne og jeg fortryder allerede bittert at jeg har sagt ja til at komme på arbejde i morgen på min fridag. Vægtskålen hænger ikke helt i vatter for tiden og vi kæmper sammen en brav kamp for at få det hele til at gå op i en højere enhed. Det er hårdt, men jeg tror og håber på at det snart bliver bedre så vi begynder at kan se op til stjernerne.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Whau hvor en flot buket - Låner du ham ud ?