søndag den 21. februar 2010

Vinteren som ingen ende vil tage.



Sidst jeg skrev var det vinter. Nu er der gået et år og igen er det vinter og sne overalt. Vi ønskede os en hvid jul og det har vi så fået så rigeligt. Kong vinter har bidt sig fast og jeg har efterhånden svært ved at se det charmerende i sne og frost. Nu vil jeg have forår. Jeg higer efter solen og dens varme og de vitaminer der følger med.
Året som er gået har budt på sorger og glæder, samt både store og små oplevelser. Min uddannelse er endelig afsluttet og et nyt kapitel er startet med job på et dengang i december endnu ikke opstartet friplejehjem. Nu er vi godt igang og hjemmet summer af liv og aktivitet.
Mindste manden min startede efter sommerferien i 0. klasse, hvilket betyder at alle mine nu er i skole og jeg i teorien ikke længere har små børn. Som den mindste vil han sikkert altid være min lille dreng.
Efter utallige opfordringer er jeg nu tilbage på banen med forhåbentlig lidt mere overskud i år 2010.

2 kommentarer:

Mie sagde ...

Hurra hurra - godt at have dig tilbage :-)

Lisette sagde ...

Jeg sidder lige her og kniber mig i armen ;-) ..... kan det være rigtigt eller er det et fatamorgana .. tihi.. velkommen tilbage i blogland ;-))