lørdag den 14. juli 2012

Jeg får snart mit helt eget.......

Vi har længe snakket om det og nu er drømmen blevet til virkelighed. Vi får vores helt eget sommerhus i Øster Hurup, ikke langt fra, hvor vi netop har holdt vores ferie. Vi ville selvfølgelig helst have været i vores eget, men kunne først overtage det senere, så i denne uge er det kun blevet til et kig eller to og tanker om, hvordan vi vil gøre det til vores helt eget. Jeg glæder mig. Til ferier med familie og venner. Til lange strikkeweekender med tøserne og til bare at være sammen hjemmefra. Det giver god energi og samvær på en helt anden måde.

Det første billede der skal være med til at pryde huset er allerede i hus. Mathias´søde kæreste har malet et familieportræt til os og det billede er jeg bare så glad for. Det er så sjovt og flot og jeg glæder mig til at finde det helt rette sted hvor det skal hænge.

Ingen kommentarer: